Funda-12 70 ile geçtim, sorular çok farklıydı çalışılan o youtubedeki sorular gibi değildi, hiç bilmediğim konular vardı,ben 80 üzeri alırım derken çok şaşırdım.Tabiki çalışmakta fayda var bu puanı da çalıştığım için aldım hiç hakim olmasaydım kalırdım,bir soruyla kalacaktım şaka gibi 😒