queenmom_ yasee01 yeğenim neeeemiiiyin diyo bana ismim nermin abimin oğlunda aaaaaağlaaaa diyo hala yerine kendi oğlumda daha 5 aylık olduğu için sadece boncuk boncuk bakıyor
mavikalpefe124 yasee01 İki ismimden sadece birini öğrenmek istedi onada milsi(melis) söyleyeceklerim bu kadardı tesekkürler😄😄😄😄
Zeliff yasee01 eşim bana genelde zülüş dediği için kızıma annenin ismi ne derlerse düyüş diyor. Babasınada çeyat(serhat)😂 kendi ismide ili (elif) zaten😂