yasee01 Kızlar degisik bir post açım dedim daha önce açıldı mı bilmiyorum ama küçük çocuklar mesela kendi çocuğunuz yada yeğeniniz isminize ne diyordu Mesela benim adım Yasemin kuzenimin oğlu yamesi komşumuzun kızı Abidin yeğenim de babim diyordu 😂
CizerBirAnne yasee01 ben bu konuda şanslıyım, adım Eda ve kızımın ilk kelimelerinden. Dümdüz öyle Eda diyordu 😃
Sevval1507 yasee01 ismim Şevval karşı komşumun oğlu şivaa diye dolanıyor ortada 😂😂bir şey icin izin isteyince şivaa teyze oluyor tabi 😂
Mommybabyy yasee01 kuzenim babama enişte diyemezdi şşşşşşş diye seslenirdi, diğer kuzenimde enişte diyemezdi edop derdi 🤣🤣🤣 ay şimdi çok komik oldu. Canım babam ya 😂😂