elifminamom Aryamlinamom aaaaa bizde sulu yeşil kaka oldu baya hasta gibi olmuştu aşıdan sonra çok zorladı aşı bizi de ama şimdi iyidi ya gaz çıkarıp durdu galiba gazdan olmuş🤣 kaka normaldi bi kaç gündür
elifminamom Aryamlinamom valla bilmiyorum gaz çıkardı sustu heralde gazdanmış demiştim ama inliyor şimdi yine ağlamayı kesti