3 ay 14 günlük kızım var sabahtan beri anlamsız şekilde bağıra çağıra ağlıyor hiç böyle yapmazdı gece de bişeyi yoktu ateşi yok bezinde çişi kakası var anormal bir durum görmedim aspiratörle kucakta gezmeyle sakinliyor meme istemiyor mama verdim istemiyor biraz kaka yapınca rahatladı ama sonra yine aynı gazını çıkarıyor anlamadım atak başlıyor mu bu haftalarda yoksa hastaneye mi gitmeliyim? Aspiratörü açtım uyuyor şu an hasta olsa sakinleşmezdi dimi böyle?