Benim kızım iki yaşındayken yüksek ateşten havale geçirmişti. Acile zor yetiştirdik gözler kaydı bilinç kapandı felan hemen müdahale ettiler çok çabuk kendine geldi toparladı akşama doğru taburcu ettiler neyse. Eeg çektirecektik ama bir kere olduğu için beklemek istedim çok şükür şuan 11 yaşında hiiç olmadı bi daha. Ama o zaman doktorlar diğer çocuklara nazaran %70 daha çabuk havale geçirir demişlerdi. Ateşi olduğunda resmen uyumazdım tekrarlamasına öylelikle müsade etmedim. Şuan sağlıklı şükür