Piraye2021 yemekten önce aburcubur yok, kendine ait olmayan dolap ve çekmeceleri açacağında, kendine ait olmayan bir şeye bakıp oynamak istediğinde izin alınmalı, yatmadan oyuncaklar toplanmalı, birisi bir şey verdiğinde teşekkür edilmeli, teşekkür kendisine edildiyse rica edilmeli, tehlikeli şeylere dokunulmamalı, yaramazlık sonucu dökülme saçılmalarda toplarken yardım edilmeli, yiyecekler oturararak yenmeli, şimdilik aklıma gelenler. Sürekli konuşarak anlatarak bunları yapmasını sağlayabildim 3 yaşına girecek iki haftaya kadar. Aslında yapmalısın etmelisin diye de konuşmuyorumda nasıl davranmasını istiyorsan kızıma o şekilde davranıyorum. Ona ait olanı izin isteyerek kullanıyorum teşekkür ediyorum özür diliyorum. Göre göre oda uygulamaya başladı zamanla. Tehlikeli şeylerde hayır dedim dümdüz bir surat ifadesiyle gülersem tekrar yapardı çünkü. Neden hayır olduğunu da anlattım elin yanar, düşebilirsin, parmağın sıkışabilir vs. Şimdi dışarıda veya içeride hayır dediğim zaman üstelemez. Alışverişe gidildiğinde istediği bir şey olursa alabilir miyiz der eğer uygunsa alınır değilse daha sonra alalım ya da bu senin için uygun değil yaşına uygun olanlardan seçelim mı derim zorlamaz.