Piraye2021 doğduğu günden beri konuşuyorum, biraz büyüdükçe sınırlar başladı. 8 de uyunacak, yemekten önce abur cubur yok ki 2 yaştan sonra başladık yemelere. Oyuncak oynaninca toplanacak, pencere yada tehlikeli yerlerden uzak durulacak. TV sınırlı izin var yeteri kadar izleyebilir fazlası yok. Bunun gibi sınırlar. Yalnız ilk anlamaya başladığında yapmasını istemediğim şeylere hayır diyerek net tutum sergiledim bağırmak değil ama ciddiyetin farkına varması gerekiyor çocukların. Şuan 3,5 yaşında 3 aylikta diğer oğlum. Onu da aynı böyle yetiştireceğim. Sınırlarını bilmesi ilerde okul ve meslek hayatında daha iyi olacak diye düşünüyorum