busraumay Kader3851 Ben doktoruma yazdım adet olmuşsundur dedi sizinde bilginiz olsun.Zaten sizin ikinci kere az şekilde gelmiş 55 gün olmuş
sevda_linkaa Ben de sezeryan oldum çok düzensiz zaman zaman yoğun zaman zaman leke şeklinde yaklaşık 2 ay kanamam oldu ve normal dedi doktor rahim kendini tam anlamıyla toparlayana kadar kanama olurmuş