Kızlar 32 gün önce sezeryan doğum yaptm bu zamana kadar çok yoğun bi kanamam olmadı ama 2 gündür yoğun kanamam var günde 3 defa ped degistiriyorum normal mi başına gelen var mı doğumdan 10 gün sonra doktor kontrolüne gittim bı sıkıntı yok demişti doktorum