bencorapkadiniyim stresin büyük etkisi var akışına bırakmalısınız bende ilk bebeğimde dikkat ettım arastırdm olmuyordu nezaman saldım işte hemen ayağa kalktım umursamadm olmazsa olmasın yapacak bişey yok regl takibi yapmadım o ay hamile kaldım çok şükür bnde çok baskı vardı daha yeni evliydık regl gecikti mi vwr mı bişeyler falan dönüyordı ağlayıp üzldukce olmuyordu eşinle birlikte olurken bebek olsun diye değil siz istediğiniz için olsun bu da önmli stresten rahim kendini kasarmış rahat ol inşallah kısa zamanda hamile kalırsın