Merhaba kizlar kizim artık büyüdü 3 yaşına basacak afedersiniz bizde 1 yıla yatkın deniyoruz.Sağlikocahina hamilelik için ilaç falan veriyor,mu ay sinir oldum anam yok.Direk olduktan sonra ayağa kalkmıyor,um niye olmuyor millet bir defa kaza oluyor şap diye oluyor 🥴.Acaba bende sorunmu var hastahane gidemiyorum havalar buz.