Ferhn Torpiktospa Benimki 1 yaş 25 günlük aynısı bende de var,birşeyi elinden alınca kendini yere atıyor tekrar verince vuruyor ona arada sinirlenip duvarları ısırıyor
Iremylcnkya07 Torpiktospa yok bacım bu ayda ne var ben anlamadım çocuk değişti resmen 2 yaş sendromu falan değildir umarım 😂
gulyabani Torpiktospa 17 aylık sürekli öyle 150 000 kere hayır dememe rağmen görüldüğü gibi çekmeceyle kalsa iyi lavobanın içinden çıkmıyo 2 aydır uysal kızım gitti içinden mızmız ağlak çocuk çıktı🤦♀️
Torpiktospa Birkizannesi123 Ya hadi o aylarda sendromlar başlıyor da daha 15 aylık kıza noluyor anlamadım 😂
Ffak Hayır algısı 3 yaşında gelişir ve o yüzden çocuklar hayır denilince aynı şeyleri yapar çünkğ hayırı bilmezler :) ben ilgisini hemen merak edeceği başka yöne çekip inatlaşmıyorum hemen unutuyor