Kızlar benim kızım 15 aylık.
Aşırı sinirli.
Bir sorun mu var acaba ? Yani mesela bi çekmece açıyor, ben hemen kapatıyorum kendini yere atıp ağlamaya başlıyor.
Ya da çatal alıyor eline kaşıklıktan onu almaya çalışırken elini sıkıyor bağırıyor ses çıkarıyor kendini yerlere atıyor yine.
Hayır dediğim hiçbir şeyi dinlemiyor.
Her şeyi ağlayarak yaptırıyor. Sürekli ağlak ve mızmız..
Sizin bebeklerinizde böyle mi acaba ?