berosunannesi Malesef bu her bebekte oluyor ama en önemlisi çok üzerine gitmemek bu konuda inatlasmamak 8. Aydan itibaren külot bez kullanmaya başladım ve iyice dolmadan bezi değiştirmedim hatta bikac zaman bezinden rahatsız olucak duruma geldi ağırlaşıyor taşımakta zorlanıyordu aktivite masasına bakarken bı dönem ayakta aldım şimdilerde mamayı eline veriorum genelde aç olduğu zamanlara denk getirip o içerken temizliyorum ama sakın zorla almaya kalkismayin inat ettiler mi daha uzun süre gider sakin zamanlarini yakalayın sizin istediginiz zaman deil bebişin istediği zaman keyifliyken ☺️