13 aylık bir kızım var normalde de çok huysuz ağlar eder ama alt değiştirme bizim için bir işkence özellikle avm bebek bakım odasında bir alt değiştirme olayımız resmen kabusa dönüşüyor sanki altını değiştirmiyoruz da işkence ediyoruz öyle bir çığlık kıyamet video bile açıyoruz gözü görmüyor bu neden oldu anlamadım normal mi yani var mı yaşayan? bu arada bir keresinde yan yana alt açma üniteleri vardı orda değiştiriyorduk iki üç yanımızda da bi çocuk vardı ağlamıyor da bir iki dakika aralıklarla sürekli bağırıyordu acaba ondan mı etkilendi of evde bile zor değiştiriyorum altını 😰