Bizde 38+2 de planlı doğum yaptık ama bebeğimi Biraz oksijen destegı verilecek denildi ama daha çıkarmadılar antibiyotik başlanıldı zatürre felan dediler ne kadar yatar bilmiyorum eve geldik bizde sütümün gelmesini bekliyorum sütüm oldukça götürecegım inşallah cok yatmaz bebeğim bu durumu yaşayan var mı arkadaşlar