arabeskanne bizimde o civarlarda idrar yolu enfeksiyonundan küvezde kaldı sonra tam taburcu olduk yolda evimize giderken tekrar ateşi çıktı influenza olmuş bi 10 günde öyle kaldık zor süreçti psikolojik olarak çöküşün zirvesindeydim. Allah yardımcınız olsun zor bir süreç ama o dönemde anladığım tek şey sen ne kadar pozitif olursan bebeğe senin enejin yansıyor. Pozitif kalmaya çalış bebekler sandığımızdan daha güçlüler. Sen iyi ol bebeğinde iyi olsun sütünde azalmasın sütünü sağarken sağma makinasının biberonuna çorap geçir çünkü sen az gelecek diye düşünüp kendini şartlıyorsun bebeğin kıyafetini koklayarak sağ o zaman emin ol daha çok süt geliyor tecrübeyle sabit. Hiç canını sıkma bu durumları yaşayan nice anne var yanlız değilsin geçecek merak etme🙏