ceylan34 spor yapamıyorum ona enerjim kalmıyo vallahi hem acım hem de 1 yas erkek bebek annesiyim diyim siz anlayın gerisini 😂 sabah kalkınca kahve içiyorum sonra kahvaltıda tam bugdaylı dilim ekmekler varya onlarda tost yapıyorum ya da sandvic yanına da haslanmıs yumurta aksam da normal yemek yiyorum makarna pilav da yiyorum ama az yemek lazım tabi ya da hiç yemiyosanız ne ala daha güzel. Aksam ekmek yemiyorum. Aksam yine belki kahve cay vs içiyorum. Ama 7 den sonra hiçbi şey yenmemeli. Ben bi haftada 60 dan 57,8 i gördüm. Tabi basta ödem su vs gidiyo hızlı iniyosunuz bu yavaslıcak diye düşünüyorum.