Alerjikrinit evet bizimki çok su içiyor belki ondan kaynaklı oluyor yani sabah kalktıgın da baya bez elimden taşıyor öyle söyleyim ama dün akşam mesela goon markasını aldım taktım 6 numara aldım herhangi bir taşma olmadı şimdilik sadece gece takıyorum bu arada gündüz yine baby turco takıyorum ama yine bez baya doluydu mesela eğer ki baby turco taksaydım kesin taşmıştı . Evet gece uyanıyor emmiyoruz 1.5 yaşında anne sütünü kestim ama hala anne diye yanına cagiriyor benle uyumak istiyor