dilantrkmn Merhaba anneler oğlum 21 aylık baby turco kullanıyoruz gündüz problem yok ama gece bezi sürekli taşıyor çocuğun üstü hep ıslanıyor slleepy taktım belki o olmaz diye ama yok ondan da oldu baby turco 7 numara XL kullanıyorum hangi bezi taksam kararsız kaldım sizin kullanıp memnun olduğunuz bez hangisi
Eflinim_2022 dilantrkmn Ben doğdu doğalı sleppy kullanıyorum ama gecen aylar gece taşmaya başladı 19 aylık 5 numara kullanıyorum tamdı ama büyük bez aldım 6 numara aldığımdan beri sızdırmadı kızımda sabah ustu ıpıslak uyanıyordu çözüldü bizde bazen kilot bez bazen cırtlı kullanıyorum
Aloneeee dilantrkmn bebeğiniz kaç kilo büyük geliyor olabilir mi. Genelde bedeni tutmayınca sızdırıyor bizimde
Alerjikrinit dilantrkmn prima premium care kullanıyorum ben taa yenidoğan döneminde taşma problemi başladığında gece takıyordum. Hala da takıyorum ama artık bizimki gece çok çiş yapmıyor sizin çok mu su içiyor yatmadan? Bir de gece sık uyanır mı?
dilantrkmn Eflinim_2022 bende külot bez alıyım dedim çırtlı çok ıslanıyor bir de öyle deneyeceğim ama marka olarak emin olamıyorum
Dilararden Tüm bezleri denemiş ve bebeği çok çiş yapan genelde üstü başı ıslak kalkan bir anne olarak. kesinlikle goon külot bez. Bence cırtlılar daha çok taşıyor, sleppy de ise en taşmayan modeli gece külodu var o ama kaka yaparsa taşıyor
dilantrkmn Dilararden e bebek te falan satılıyor mu veya nerden satın alabilirim acaba denemek isterim bende
Ogulluana dilantrkmn bedenlerini bilmiyorum baby turco nun ama bana büyük gibi geldi ondan taşıyor olabilir
Aloneeee dilantrkmn benim oğlan 11 kilo hala 5 numara kullanıyorum canım. 6 numarada da sızdırma oluyor muydu peki
Dilararden dilantrkmn goon ebebekte olması lazım ama ebebeğe göre internet daha uygun olabiliyor Hepsiburada Trendyol ebebek fiyat karşılaştırması yapın derim
dilantrkmn Dilararden peki neden olarak hangisini kullanuyorsunuz ay itibariyle bebeğiniz kaç aylık acaba
dilantrkmn Dilararden kalıpları nasıl acaba şimdi bende 6 numsra alsam acaba nasıl gelir emin olamadım tane satan bir yer olsa da alsam keşke 😊
dilantrkmn Ogulluana beden olarak aslında 7 iyi oluyor 6 çok sıkıyordu çırtlı yerler bile artık olmuyordu ondan 7 ye geçtik gündüz zaten bir problem yaşamıyorum sadce gece yaşıyorum bu problemi
dilantrkmn Alerjikrinit evet bizimki çok su içiyor belki ondan kaynaklı oluyor yani sabah kalktıgın da baya bez elimden taşıyor öyle söyleyim ama dün akşam mesela goon markasını aldım taktım 6 numara aldım herhangi bir taşma olmadı şimdilik sadece gece takıyorum bu arada gündüz yine baby turco takıyorum ama yine bez baya doluydu mesela eğer ki baby turco taksaydım kesin taşmıştı . Evet gece uyanıyor emmiyoruz 1.5 yaşında anne sütünü kestim ama hala anne diye yanına cagiriyor benle uyumak istiyor
dilantrkmn Dilararden resmi göremedim ama kalıbı gayet güzel geldi 6 numaranın sabah baktıgım da sıkma olmamış lastik izi yani yoktu ve bu gece taşmadan uyandık umarım olmaz hep bu markayı kullanırım 🙏