simay32 maşallah doğumdan hemen sonra mi regl oldunz ya ben ilk kizmda 4aylkti olmstm yoğun da geçerdi bunda 5aylik olduk olmdm hale bu ayn2snde leknmem oldu kahvrengi sildikce filan geldi kesildi hale regl olmdm sağ kasık ağrısı yokluyo arada anlmdm kime sorsam üstüne görme diyo kaynanam da bekle diyo benm genelde 5.6 haftalık olmadan cikmiyo testlerde geç düşüy