Esmaerol tmaa 3 aylık iğne kullanıyorum emzırıyorum tek skntı adet olmuyosun bi kere oldu bi daha olmadı ama koruyuculugu yüksek
Rumeysa34 tmaa 3 aylık değil mi ya buradaki eczane aylık iğneye 280 dedi 3 ayşık 600 dedi yuh dedim ya
Nacafa tmaa bu iğne yumurtlamayı durduruyor hamileliği önlemek için haliyle de adeti kesiyor. Yani adet olmamak gayet normal bir durum oluyor
tmaa Nacafa benim adetlerim zaten çok düzensiz adet olmadığım zamanda vücudumun heryeri ağrıyor bu iğne de daha da keserse naparim bilmem