Üç aylık değil fakat aylık iğne kullanıyorum bende her bünye de farklı etki gösteriyor olabilir ilk çocuğuma doğum yaptıktan sonra 5 yıl boyunca aylık iğneyle korundum hiç bir sıkıntısını yaşamadım tam aksine düzensiz olan adetim düzene girdi iğneyi bıraktığım ay da hamile kaldım ikinci doğumumdan sonra yine kullanmaya başladım 3 senedir de aylık iğne kullanıyorum yine kilo falan da yapmadı çok memnunum 3 aylığı önermemişti bana da doktorum