EgemenAtam atsmms Kim ne derse desin kesinlikle diş ya..Bebegim 4.aydan itibaren surekli uyaniyordu 30dk dan fazla da uyumadi oglenleri bile.Pespese dis cikardi,6disimiz var simdi🤭Yani 7 ay olduk disleri cikti ve rahatladi uzadi uykulari😊
gguckan Benim bebeğim de 27sinde 4 ayı bitiyor aynı yazılanlar gibi gündüz yarın aaati geçmez uykusu gecede 11 gibi uyur sabah 6 da uyanırdı ama bu aralar gece sürekli uyanıyor eli zaten hep ağzında diştendir diye düşünüyorum bende, birde yatarken çok irkiliyor hala bazen ona da uyanıyor napcam şaştım kaldım
atsmms gguckan benim bebeğim de öyle alarm çalıyor bizden önce açıyor gözünü çok hassas sessiz büyütmek çok hataymış
atsmms barlas53 geçen gün ağladım bende uykusuzluk ister istemez ilgilenmeyi Sabri mutluluğu etkiliyor
atsmms byz1 kitap okuma, temiz havada gezdirme, Tommy time, müzikle spor hareketleri, dönme alıştırmaları, aynaya bakıp oyun oynama gibi
Mavii90 Bu 4.ay ne fena birşeymiş anladığım kadarıyla hepimizde benzer sorunlar var. Benim kızım da ayın 30 unda tam 5 ay olacak. Gündüzleri yarım saati geçmiyor uykuları, gece de saat başı bazen de yarım saatte bir uyanıyor. Uykusuzluk çok etkiliyor beni de, gündüz ilgilenecek oynayacak gücü kendimde bulamıyorum çoğu zaman maalesef. Dişten mi uyku gerilemesi çözemedim ancak eller hep ağızda ve hep huzursuz
Miracinannesi_ Mavii90 bu anlattıklarının hepsi uyku gerilemesi işaretleri canım Beyin fonksiyonlarının en hızlı geliştiği regulasyon sürecinde bebegin Ozellikle bu donemde bebeğini kendi istediğin saatte değil onun uyku işaretlerine gore takip ederek uyutmaya calismalisin belli saatler de mutlaka uyumak isteyecektir o saatlerin dışına çıkınca tekrar uykuya geçmesi zorlaşıyor bu dönemi atlattiktan sonra ortalama 1 ay kadar suruyor kendi istedigin saatlerde uyku düzeni oluşturabilirsin
atsmms Mavii90 aynı şeyler aynı. Yazık acı çekiyor onlar da ne kadar masumlar. Allah bize sabır ve güç versin ki kolay atlatalim
atsmms Miracinannesi_ yaa bunu öğrenmek çok iyi oldu. Benim oğlum uykusu gelince hemen gözlerini ovar ve gözleri kıpkırmızı olur. Ben genelde 2 saatte bir uyutmaya çalışıyorum. Ama acaba o 2.5 saat mi istiyor? Yani zorla uyutmus gibi mi oluyorum
Mavii90 Miracinannesi_ hadi yaa teşekkür ederim, ben de dişten falan sanıyordum. Gerçi uykusu hiç şu son hafta kadar bozulmamıştı demek ki uyku gerilemesinden. Umarım bir an önce geçer 4.ay cidden zormuş atak diş uyku gerilemesi derken… Ama sağlık olsun yeter ki 😊
Miracinannesi_ atsmms evet canım huzursuzluğu o yuzden olabilir sağlıklı bir bebegin ihtiyaçlarında en önemli kriter beslenme digeri de uyku bu yüzden ozellikle regulasyon döneminde işaretleri takip edip zorlamamak gerekirmiş ne güzel kendini belli eden bir bebekmis artık büyüyor annesi uyku saatleri 3 saatte bire de cikabilir nitekim isaretler onemli ihtiyaci kadarini kendisi gosterecektir ayrica senden ayrı bir birey olduğunu en yogun hissettiği döneme girmiş bulunuyorsunuz ayrılık kaygısı da bu donemde başlıyor bol bol sev sarıl çok ihtiyacı var
Mavii90 atsmms aynı şeyi ben de yapıyordum, aman saati geçmesin diye uyutmaya çalışıyordum uyumuyordu daha da yıpranıyorduk. Benim kızımın da uykusu gelince kaşları kızarıyor gözlerini ovuşturuyor öyle olunca anlıyorum uykusu geldiğini artık. Aslında bebeğimizi en iyi biz biliyoruz, uyku aralığı max 2 saatmiş aman kaçırmayayım aman uyusun diye uğraşmak beni zorladı açıkcası ve şimdi bebeğime göre hareket ediyorum.
atsmms Mavii90 e hep uyku eğitimi verilen storyler görüyorum keşfette. Yanlış yapacağız diye doğruyu kaçırıyoruz