1ipek1ceren Umay-gmz Çok geçmiş olsun canım hiç korkma çabucak atlatır Allahın izniyle inşallah 🤲🏻 Onlar minikler ama bizden daha güçlüler annesi içini ferah tut.
Umay-gmz ikizmom_ bende öylw yapıyorum şimdi ateş kontrol altına alındı gibi calpol güzel ama içirmesi zor, bide ekstra fitil verildi acilde
ikizmom_ Umay-gmz bize sadece ilk acile gidince Bi fitil verdiler sonra sadece calpol kullandım korkmayın 5 günde toparladilar
Umay-gmz ikizmom_ çok şükür bugün iyiyiz, ama ben hasta oldum şimdide burnum boğazım bacaklarıma kadar ağrıyor gözlerimden aular akıyor
HiraNurveAnnesiii Umay-gmz şuan benim kızımda ateşler içinde yanıyor Ne yaptıysam düşmüyor Deliricem bana da bulaştı hiç halim yok
Umay-gmz HiraNurveAnnesiii 39 u geçtiryse fitil düşürüyor hemen s, üstünü soyun ılık duş aldırın🙏🏻acil şifalar diliyorum, bugün bende kötüyüm