Umay-gmz İki gün önce babasında cocit çıktı, maske taktı evn içinde , bugğn öğlen kzım ateşlendi daha 2,5 aylık enfeksiyon yok cocit de negatif ama virüsle mücelse eden kan değeri yüksek çıktı çok korkuyorum
Umay-gmz Umay-gmz ağzı köpürdü bugün öğlen zaten tükürüğü artmıştı normalde ama bide köpük gibi çıktı hep ateşden mi acaba o da doktor burnunu yıkaman lazım dedi, acilde gösterevçceklerdi çok ağladığı için istemedim bide ona ağlamasın diye , pztesi kontrplde göstersinler
miniksuuu Umay-gmz çok geçmiş olsun dualarım sizinle ama çok olan kişileri duydum korkma Allah’ın izniyle atlatırsın ins bebe mama mi anne sütümu aliyo
Minelinannesii34 Umay-gmz benim bebeğim de 30 günlükken covit olmuştu ateş ve inlemeyle gitmiştik doktora dediğiniz gibi ağzından köpük değilde baloncuklar oluşuyordu burnundan kan vs gelmişti ama çok şükür ateşimiz 1 gün oldu o gün doktorumuz tedbir amaçlı hastane de yatırdı ateşimizi va kontrol etti ateşimiz o gün çıkmayınca taburcu etmişti bizi
Dilannn1334 Umay-gmz 3.5 aylık oğlum geçen ay covid oldu ateş ishal kusma huzursuzluk uykusuzluk vardı testi pozitif çıktı ama 3 günde toparladı bol bol emzirin korkacak bir şey yok herhangi bir grip gibi doktorumuz beslenmezse sıvı kaybı olursa yatış yapılır dedi olmadı çok şükür anne sütü şifası ❤️
Umay-gmz Minelinannesii34 Evet yavrum benm inliyordu, anlamadım gaz sandım ga ziçin doktora mı gitsek derken ateşşine baktım 38.4 müş hemen gittik,fitil beridler hastanede , yatırmadı pazartesi kontrol edecek tekrar gidexeğiz bu iki gün içinde calpol ve fitil verdi
miniksuuu Umay-gmz anne sütü aloyorsa hiç korma sitresde yapma anne sütü mucizesi dir sağlıktır neye ihtiyacı varsa bebeğin onu üretir tekrar geçmiş olsun
Umay-gmz ikizmom_ ilaç verdiler mi neler yaptınız, üç saat sonra uyandırıp emzireyim diyoeum bol bol emsin , yoksa uyuyp dinlenmesi mi iyi kendi uyanınca mı emmesi 🥺😞annelik çok zor
Minelinannesii34 Umay-gmz evet aynı şekilde bende gazından inliyor zannetmiştim tesadüfen mi ateşine bakayım dediğimde ateşi 38.2 y şok olmuştum genelde evde tedavi veriyorlar yatırmıyorlar ama beslenmesine çok dikkat edin sık sık sürekli besleyin doktorumuz ozaman bize beslenmesinde düşüş olursa tekrar gel demişti ateşi çıkarsa gelme ateş düşürücü ver demişti beslenme çok daha önemli yani
Umay-gmz miniksuuu zaten öyle şişdi ki göğüslerim çatlayacak, sanki acil duruma geçtiler, 9:30 da emdi birini emdi diğeri aktı gitti ,
Catlakbiranne Umay-gmz Rabbim şifa versin oğlumda 7 aylıkken atlatmıştı Endişe etmeyin bebekler sandığımızdan çok daha güçlü
Umay-gmz Minelinannesii34 evet aynısını söyledi , 9:30 da emdi en son uyuyor şimdi kaç saate bir emzirsem
Umay-gmz Minelinannesii34 bide biz istanbulda oturuyoruz şuan izmirdeyim , antalya dneizli izmire geldik çocupu bu kadar gezidirp daha el kadsr pişmanlığını yaşıyorum,izmirde kendi doktorımuz yok işk defa görüyor dpktor çocuğa baktı hafif dil bağı var cereaha gitmeniz lazım dedi, istanbulda kendi doktorum 2 aydıe nereen baksan kontrol kontrol kaç kere gitrik görmedi
Minelinannesii34 Umay-gmz eğer çok emdiyse 3 saatte bir emzirmenizi tavsiye ederim emmediyse daha sık emziirn
TugbaVera Benim kızımda 1.5 aylıkken oldu küçücüktü bende çok korktum. Ama doktor grip gibi geçirecek korkma hatta anne sütü sayesinde daha kolay atlatır dedi. 2 günde atlattı ateşi normale döndü. Korkma bol bol emzir. Gerçekten onlar bizden daha güçlü
Minelinannesii34 Umay-gmz hiç öyle düşünmeyin olacağı varmış olmuş başka bununla atlatın inşallah eğer doktorunuza güveniyorsanız tekrar gittiğinizde ona bi söyleyin böyle böyle bişey söylediler vs diye bakın o ne diyecek