bilgekizinannesi Aslnakn 2,5 tog aldıysanız oda ısısını 20nin altına düşürün. 23-24 için çok kalın. İçine askılı zıbın ve 2,5 tog sıcaklık 20 altına indirin. Ben 23 derecede 1 tog giydiriyorum.
Aslnakn bilgekizinannesi evimiz çok küçük petekler en düşük ısıda ama yine de oda ısısı en düşük 23 derece oluyor
Kubraaybars Mamaaaaa hayır ben öyle bir sorun yaşamadım lcw den aldım 1 togu 1.6 da DeFactodan aldım çok güzeller markasını değiştir birde canım
Emineduha Aslnakn örtüyorum kendi battaniyesini o zman rahat uyuyor ben oğluma almıştım 2.5 tog yorgan gibi çok kalın ne dönebildi ne bişey