Aslnakn Bizde yorganla yatarken çocuğu öyle yatıramam gece 23 derece civarında oluyor bu durum çocuğa göre değişiyor bence, 1 tog içine bir zıbın yeter yazıyor o tablolarda ama öyle üşüyor zıbın üstüne alt üst takım giydirip bazen 1 tog bazen 1.5 tog giydiriyorum terlemiyor da üşümüyorda.