Peaceful bahsettiğiniz baya eski döneme ait .. annem küçük kardeşimi t musabma vardı (adi nedir tam bilmiyorum) ortasına bez ayarlar öyle bağlardı onu hatırlıyorum bezleri de kaynatırdı.. şimdi daha kolay .. çeşmeden şu taşıma derdi yok ödün ateş vs bunlarla uğraşmıyorsun..su çeşmeden, dereceyi de ayarliyorsun oldu bitti ..
Ben babyneo nun tek beden bezlerini kullanıyorum .. içine girince çok karışık geliyor bir sürü anlamını bilmediğiniz tabirler vs .. ben 14 tane bez aldım ilk zamanlar biraz sıkıştım ama simdi tam yetiyor .. bana da ilk eziyet gibi geldi ama cağımızda nice hastalıklar baş gösterdi bunların bi nedeni olmalı.. biraz detaycı ve eleştirel bakınca görüyoruz sonucları.. minik bi örnek.. annem beni 1 aylıkken sütten kesmiş.. çaya ekmek banıp yedirip beni büyütmüş.. tabi ki tek neden o değil ama benim şu an ileri derecede kansızlığım demir eksikliğim var .. baş dönmesi, göz kararması, bayılmalar.. bunu anneme söylemedim hiç..öyle ki" senin sütün su olmuştur , çocuk aç kalır caya ekmek ban ver "dedi kaç kere.. ilk 3 yıl beslenme şekli bebeklerimizin hayatini etkiliyor o kesin .. bir şey daha anlatacağım.. bir aile dostumuz anneli kızlı misafirliğe geldi.. oğlum 6 aylık falandı.. anne dedi ki "dişleri kaşınıyor , eşine söyle rakıya parmagini bansın ,çocugun damaklarina sürsün cocuk rahatlar,ben hep çocuklarımı oyle büyüttüm" öylece kaldım.. kızı da 35 yaşını geçkin ve kızı gırtlak kanseri ve bundan annenin haberi yok .. evet sadece o yüzden oldu demiyorum ama illa ki onun da payı vardır.. bebeğime şimdi yaptığım, söylediğim, yedirdigim, giydirdiğim birşeyin ilerde zarar verme olasılığı yüzde bir bile olsa niye riske atayım ki .. ya o yüzde bir bizsek.. ne yazdım be .. içimi dokesim varmış.. 🤭 yani yikanabilir bezlerin de moderenleri var 😁