Peaceful ya facebooktaki o grupta annelerin kendini kötü hissetmesi için her şey yapılıyor. Emzik öcü mama öcü. Sinir oluyorum. Kimse keyfinden mama vermez. Anne sütü o kadar yüceltiliyor ki o grupta mama veren anne kendini yetersiz hissediyor. Hangi anne kendi sütü yeterken bebeğine mama verir ki.
Memeleri sarkmasın diye mama verenlerde var elbette ama zaten onların o grupta ne işi olsun.
Emzik annenin bebeğine söylediği ilk yalanmış güya. Bende gördüm o paylaşımı. Neden yalan olsun. Annenin dinlenmeye hakkı yok mu. Anne iyi olacakki bebeği de iyi olsun.