tubaelif MinasMom34 pardon 5 aylıksanız sma optipro 1 de anormal bir sey yok 2 de mısır şurubu varmış
aysenur06 ishali neden var diş çıkartıyorsa mama değiştirmene gerek yok ki , neden mama değiştiryorsun onu pek anlamadım , ishal için hn25 maması var onu kullanabilirisn
MinasMom34 aysenur06 yok henüz dis çıkarma durumu yok da doğduğu zaman yoğun bakımda kaldı 17. günde ben bazı sebeplerden dolayı çıkarmak zorunda kaldım hastaneden anne sütüne alerji var dediler başta süt pek veremedim ishal kusma oldu laktozsuz mama verdiler düzeldi dediler sonra normal mamaya döndüler bı sorun yok dediler ama şimdi ishal çoğunlukla bazen normal yapiyo ama tuvaletini çoğunlukla sulu gibi tuvaleti
ilaygunduz ek gıda falanmı verdiniz, yada ilaç mı kullandınız, hafif ishal arada olur. endişe edilecek birşey yok. sma kokusu çok ağır bir mama ben içirememiştim. bence birkaç gün daha bekleyip duruma bakın
ozlemsenel 5 aydır bebelac kullanıyorsunuz ve 5 aydır mı ishal? Eğer yeni olduysa mamadan değildir boşuna mama değiştirmeyin daha çok zorlamış olursunuz
ceylinnn Sma lifsiz mama kabız ise daha fazla kabız yapıyor. İshalse dahada artırıyor. Bebelac daha iyi. Günde 6-7 den fazla kaka yaparsa ishal olarak kabul ediliyor. Sizde böylemi?
Hacerrb Aptamilden sma ya geçtik kabız yapmadı bugün kakadı kına rengindeydi ama neden bilmiyorum mama değişiminden olabilşr mi
ayse3434 MinasMom34 benim yiğenimde kullanıyorum biz bebelac ilk dönemde olmuştu ama şimdi sıkıntı yok mama geçişlerinde oluyor çok menunuz şimdi bebelacdan