Kızlar günaydın ben 5 aydır bebeğime Bebelac normal olanından kullanıyorum ishal gibi durumu var şimdi mamasını değiştirmek istiyorum eşim işyerinde birisiyle konuşmuş aynı durum olduğunu aynı mamayı kullandığını şimdi ama aldığını sorunun geçtiğini söylemiş sma kullanıp memnun olan olmayaniniz yazarsa sevinirim değiştirmeli miyim acaba 🤔🙄 yardımcı olursanız sevinirim