Merhaba arkadaşlar son reglim Kasım 14 du. Bu ay olmadım bugün 23 u mesela. Kasıklarım da hafif kramplar oluyor ama mide bulantısı vs hiç yaşamadım sadece bende farkındayım yüzümde degisiklik var. Ve en fazla 2-3 gün gecikirdi. Test yapsam çıkarmi 9 gün gecikmiş 😮💨