yoncaburak htice2909 sezeryan olduğum yer ayrı kılo alıp verınce oluşan çatlaklar ayrı çukur sanki mübarekler 🫠
Cady Bende 65 ile evlenip 70 ile hamile kalıp 87 ile doğuma girdim bu arada boyum 1.70 cm. 65 kiloyken tığ gibiydim. Doğumdan sonra 7 kilo gitti 80 oldum ama baktım emzirerek falan gitmiyor kendi çabam ile 5 kilo vererek 70 e düştüm. Şimdi ilk hedefim 70 sonra 67 olmak istiyorum ama bende boğazımı tutamiyorum anneme ve kayinvalidemle yakınım ikisife güzel yemekler yapıyor. İse başlarsan bir umut veririm kosturmaktan diye düşünüyorum
Tospikcemil htice2909 ben bı BK yedim uyku eğitimi almış bir yaşından itibaren kendi kendine uyuyan bebeğimi iki yaşında şuan zayıflarım belki ayağına ayakta sallamaya başladim 😁😁 doğurunca bile bu halimden daha zayıftım 😑🥴
kanalize htice2909 aynen 70le hamile kaldım 76 ile doğuma gittim 66’ya düştüm iyi mi kötü mü bilmiyorum
3yasakadarsifirekran htice2909 bu yaz 10 kg verdim , 2 öğün beslendim kahvaltı ve akşam yemeği şeklinde arada kahve , kuruyemiş yedim. Akşam yemeğini 6 da kestim , ertesi güne kadar hiç bir şey yemedim. Makarna , pilav hamur işi bunları yemedim
9090100 3yasakadarsifirekran şuan aynı şeyi bnde yapıyorum ama gitmeyecek gibi ya bni çok zorluyo detox çayı falan da yapiyormuydun peki
3yasakadarsifirekran Deletedmom_103 Yaklaşık 3 buçuk ayda verdim . Akşam yememek çok etkili bence , önceden sabah uyandığımda karnım şiş oluyordu. Ama işte dikkat etmedin mi yine alıyorsun ben 2 aydır saldım yine almaya başladım😒
htice2909 3yasakadarsifirekran ya ben kullanıcı adınızı o kadar seviyorum ki siz postumda görünce bile gülüyorum 😅 hakkınızı helal edin
3yasakadarsifirekran Kediperest Hayır , emzirmedim . Sezaryen ile doğum yaptığım için baya göbeğim kalmıştı🥲