kralicee1903 ses çıkarması lazım endiselenmekte haklısın ben de bakalım 11 ayında kan değerlerine baktiracagiz o zamana kadar elimden geleni yapacağım artık ses çıkarmasa doktora söyleyeceğim bana göre hafife alınacak bir sey değil bu sen kimseyi dinleme doktoruna muhakkak danis