kralicee1903 bebekten bebeğe değişiyor ama bol bol konuşmak gerekiyor bebekle, hikaye falan okuyun, şarkılar söyleyin. ilk kızım 6aylıkken anne demeye başlamıştı, dr bile şaşırmıştı bu ayda bu kadar net anne diyemez bebekler diye.. 2.kızım 5aylık heyecanla bekliyorum ilk kelimesini