Rabiacaa1 ikiKudurukAnnesi hayır hala olmadım malesef ? Korunuyoruz da herhangi bi kaçma dahi olmadı neden olmadığım için de çok stresliyim
psikolojiksorunlu-ana Rabiacaa1 bende hala olmadım spiral geri çekilme şeklinde korunuyoruz bende stresliyim niye olmadım diye gözüme uyku girmiyor düşünüp duruyorum korkudan 😁
psikolojiksorunlu-ana ikiKudurukAnnesi bütün regl postlarini hortlatmissiniz sizde mi benim gibi korkudan Yusuf Yusufsunuz gece gece uyuyamıyorum 😁
Rabiacaa1 ikiKudurukAnnesi erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama neden hala adet görmedim bilmiyorum siz emziriyormusunuz ?
Eylulyagmur Bu ay gerçekten gecikme yaşanıyor çoğu kişide sanırım bende 10 gün oldu bugün test yapicam kafam rahat etsin belki gelir😁 çok tirsiyorummm daha doğumdan sonra 1 kere adet oldum 2.ye olucam inşallah
psikolojiksorunlu-ana Eylulyagmur bende çok korkuyorum 2 kere oldum bu üçüncü olacaktı gelmiyor bı turlu 😁
Cennett34 Kubraaybars evet iğnenin öyle bir yan etkisi varmış bu arada ben adet oldum korkuyordum hamileyim diye oglumuda yeni sütten kestim 🥲