Cennett34 Geçen ay 21 Kasım’da regl oldum bu ayda 19 Aralık’ta olmam gerekiyordu bir haftadir ağrı cekiyorum iki defe leke gördüm aşırı baş ağrısı ve kasik ağrılarım var oğlumu da emziriyorum ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz 🙋
1ipek1ceren Cennett34 Bu ay gecikme ayı sanırım 😃 O kadar çok post gördüm ki gecikmeyle alakalı bir tanesi de benim 🤦🏻♀️ Benim de ayın 15′inde olmam gerekiyordu hâlâ olmadım test yaptım negatif çıktı beklemedeyim bakalım 😄
Kubraaybars Cennett34 benim 2 aydır tık yok emzirmiyorum ama lanet gelsin 3 aylık korunma iğne oldum 15 gün adet oldum birdaha tık yok geçen gittim hastahaneye Allahtan hamile değilim bekliyorum bakalım olurum inşallah
Yasemin-kckdgn Cennett34 valla ben hem oğluma hem kızıma, ha oldum ha olucam kesin olucam çok ağrım var diye diye hamile kaldım yani ağrıya güvenmeyin 👍
Cennett34 Yapmadım ama korkuyorum hamile çıkarım diye söyle bir durum hasta olmuşum gibi ağrı cekiyorum
Rabiacaa1 1ipek1ceren bende aynı şekilim yaa geçen ayın 15 inde oldum daha olmadm korunuyoruzda bu konuda ne kadar emin olsamda stresliyimde ya
Cennett34 Yarın alıp deniyim bakalım inşallah değilimdir ya ikinci çocuğa henüz hazır değilim 😊rabbim şuan isteyenr nasip etsin
Cennett34 Kubraaybars evet iğnenin öyle bir yan etkisi varmış bu arada ben adet oldum korkuyordum hamileyim diye oglumuda yeni sütten kestim 🥲
aymira123 Bir haftadır kahverengi akıntı kasik ağrısı kan verdim gebe değilim ulturasyondan baktı adet hazırlığı var dedi.ama çok kötü ağrım var
Rabiacaa1 Bebee ben şey duydum bebeğinizi günde 7 defa ve 7 den fazla 15 dk emziriyorsanız geç yumurtlama dönemi olabiliyormuş acaba ne kadar doğru ?
Bebee Rabiacaa1 ilk defa duydum hiç bir bilgim yok fakat karın ağrım var adet olucam inşallah öyle gözüküyor