Kızlar bu konuda en sıkıntı çeken ben olabilirim herhalde bebeğimde dil bağı var dedi doktorlar hastanede doğum yaptığım gün hemşire göğsümü tutturamadı ve silikon uç alın dedi tabi bende anne sütü emsin diye hemen aldım ama tabi gidip en büyük boyundan almışım 2 aylık olana kadar ne kadar çok denedim bi türlü tutmadı tabi bu sırada annemlerin teyzemlerin sürekli sütün azalır kendi memeni vermeye çalış alışsın baskılarına maruz kaldım haftada 1 falan uykuluyken deniyordum ama çok küçük olduğu için hiç tutmadı hep ağladı bende artık yapacak bişey yok emsin de neyle emerse emsin kafasına geldim sonra bi gün aklıma geldi 2 ay 10 günlük falandı hem dedim mememe uyarı gitsin bi denetiyim tuttu sonra ikinci emzirmede de takmıyım dedim yine tuttu tabi bizim için en zoru gece çünkü tutamayınca ağlıyor
Gece de bi göğsümü tuttu diğerini tutmadı hemen silikonu taktım diğer gün tekrar silikonsuz derken bebeğim normal emmeye başlamıştı
Yani anlayacağınız bebeğiniz isterse olur
İstemezse hep öyle devam eder
Siz sıkıntı stres yapmayon büyüdükçe oda tutmaya başlayacaktır
He tutmazsa da tutmasın önemli olan anne sütü emmesi değil mi zaten neyle içtiğinin nasıl içtiğinin önemi yok
Kafanızı rahatlattığınız an herşey daha güzel olacak emin olun 🥰