Arkadaşlar merhaba 🤗
Ben yeni doğum yaptım bebegım 8 günlük daha ama emzirirken bi göğüs ucum çok yoktu almak istemiyordu biri de yara olmuştu silikon göğüs ucu kullanmaya başladım . Ama bebeğime şimdi normal memeyi verdiğimde küçük diye başı almak istemiyor benim gibi olan var mı ?