umaykizim Yok öyle bir durum olmadı çünkü zaten kızımı kucagıma aldıgımda oğlum 1 yasındaydı kucuktü ve anlamıyordu hep sevdirdim ben hiç sakınmadım tabiki basında durdum hani zarar vermesin diye bebe bebe dedi hep sevdi kardeşini hatta hala bebe diyor kardeşine anne hep bir vizdan yapıyor o başka bisey ama ben tek sütüm çok vardı 2 çocuğumdada Allah’a şükür üstüme geçiyordu o şekilde oğlumu 5 aylıkken kestim ve hala onun vijdanını yasıyorum kızımı 2 yasına kadar emzirdim çünkü oğlum 5 yasına giriyor onumuzdeki ay ama hala hasta olduğunda hep anne sütüne az aldı ondan diye kendimi sucluyorum annelik hep vijdan zaten hep bir haksızlık oldumu diye düşünmekle geçiyor günlerimiz ama şuan çok iyiler oylesine güzel birlikte büyüyorlar ki iyiki olmuş kızım diyorum ve ben korunurken hamile kaldı kızıma şimdi iyiki diyorum rabbim yokluklarını göstermesin 🥰