Merhaba sevgili anneler. Kızım 16 aylık . Tek çocukta kalmayı düşünüp korunurken tekrar hamile kaldım. Artık isyan etmiyorum, kendimi buna alıştırmaya çalışıyorum. Sezaryen olmuştum. Doğduğunda aralarında tam 24 ay olacak. İkinci sezaryen olan anneler varsa neye dikkat edilmeli ne yapılmalı. Moralim çok bozuk 😔