Svartbabe evet bende hatırlıyordum, ben kendimi hep rüya olduğuna inandirirdim
Sizde yarı uyku yarı uyanık hali gibi anlatabilirsiniz
Evet oğlum bende yanındaydım ama senin gözlerin yarı kapalıydı gördüklerinin bu kısmı rüyaydı ama hasta olduğun için gerçek yaşam ve rüyayı karistiriyordun gibi açıklamalar. Kötü etkilenmesin diye.