Svartbabe 28 yaşındayım halaa aynıyım annem bebekkende öyleydin der. Ateşim 38 olsun o yaşadığım günü unutacak kadar etkılenirim. Ama siz yine de doktora götürün derim. Eminim normalse bile çok ağrısı sızısı vardır.
Hatta küçükken eşyaların büyüyüp üzerime geldiğini hatırlarım o zamanlardan beri travmadır haddinden büyük her şeyden korkarım 2 dağın arasından geçemem
Mesela baca boyutu bellidir dimi minnak bir şey, fabrika bacalarindan bile korkarim