bsgm hayat şartları, dünya vs hiç iyiye gitmiyor bunları geçtim siz kendinize güveniyor musunuz valla benim oğlan 10.aya girecek çok huysuz bi çocukta değil ama yinede aktifliğine zor yetişiyo gibi hissediyorum yorucu yani biri bana2. Çocuk dediğinde bayılacağım geliyor önceden neymişim ne tayapıpta vaktimi geçirirmişim dedirtiyor insana psikoloji olarakta çok çektim yaşınız kaç birazdaha düşünmeye süre verseniz kendinize