bsgm 1 sene öncesine kadar (yani kızım 2-2.5 yaşındayken) 2. çocuğu ciddi anlamda düşünüyordum ve heyecanlanıyordum ama çalışan bir anneyim, kızım 1,5 yaşındayken işime geri döndüm, 2. çocuğum olursa o okula başlayana kadar çalışamam, bu durum durdurdu beni hep. Şimdi kızım 3.5 yaşında. Eşim bazen kardeş ister misin diye sormaya başladı, işin garip tarafı kızım da istemeye başladı, ben büyüdüm onu kucağımda tutarım falan diyor. Benim için ise tam biraz rahata ermeye başlamışken 35 yaşımdan sonra tekrar hamilelik, yine yeniden uykusuz geceler çok gözümü korkutuyor. 1 sene önceki hevesli kadın yok artık🥲 akışına bırakmayı biraz biliyorum ama benim de o cesaretim kırıldı. Hakkımızda hayırlısı olsun😁