Llhhh Ygzbebis gerçekten h bilmiyorum, aynı sorunları kızımdada yaşadık detaylı zamanına kadar erkek denmişti, aşırı aglayıp dualar etmiştim bu konu yüzünden allahım erkek olmasın kız olsun erkek nasip etme diye, ikincide aynı sorunlar oldu ne yazıkki
Sontvbukucu Llhhh esinize de okuyun belki okuyorsunuzdur ama içinize sinmiyorsa koymayın. Esiniz bir gün iki gün üzülür unutur. Ama içinize sinmiyorsa siz hep bunu düşünüp durursunuz.
annediyebiri Llhhh ölmüş insanların isimlerini koymayın diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum. Bu kadar duygusal bakmayın bende duygusal davrandım koydum çok pişman oldum 1 sene alışamadım ismine. Kulağına okunurken o isimde okunsun ama kimlikte yazmasa daha iyi
Llhhh annediyebiri kızım iki yaşında ona hamileliği m’den beri alışmaya çalışıyorum ama yok yani olmuyo. Bende alışamam ama şuan hormonlarında etkisiyle sanırom aşıro duygusal yaklaşıyorım
Sontvbukucu Llhhh eşinizle abisinin ismi hariç bir isim beğenip 2 isim de koyabilirsiniz. Yani bu sorun edilecek bir mevzu değil haklisiniz cunku.
Betelgeuse_ Llhhh Aybars Selahattin isminden ikisinden birini seçseniz yanına da sizin istediğiniz bı ismi koysanız? Atıyorum Aybars Mete gibi? En azından ikinizin de gönlün olur. Ayrıca Aybars ismi hoş bence ☺️☺️
sonbezbukucu Sontvbukucu benim yiğenimde de var açıkçası hiç yakıştırmıyorum 🙈 pars çok daha iyi 🙈 kardeşinin ismide Baybars offfff kombine gel 🙈
Leylamoznur Llhhh canım aynı ölücek değil ama mutlaka huyundan kaderinden bi parça alıyor Allah rahmet eylesin ama gerek yok benim kuzenimin ismini dedemizin asını koymuşlar bi ayağının ağrısı cokmuş hatta ozaman kangren olmuş kesmişler aynı ağrı kuzenimde var ve tedavi olsada geçmiyor ameliyat demişler oyuzden koyma derim
Duygu777 Llhhh inssn isminin kaderini alır oyuzden koymamalısın ben numeroloji egitimi almıstım orda hocam bile söyledi yapmayın
miniktosbagam Llhhh onun istedigi ismi koyup da siz uzulceginize sizin istedginiz olsun varsin uzulsun ben koymazdim. Abisi icin uzgun oldugumu ama cocugumun bu isimle hayata baslamasini istemedigimi soylerdim alinirsa alinir onun tercihi. Hem 9 ay siz karninizda tasiyacaksiniz hayat boyu siz endiselenip dort dortluk anne olmaya caliscaksiniz. Bu hayatta kimseyi memnun edemezsiniz herkes her an nankorluk yapabilir o yuzden kendi istediginize kulak vermenizi tavsiye ederim.