Nickibosver şuan çocuklarda aşırı bir hastalık, salgın var. Özellikle rsv aşırı artmış durumda. Şahsen ben gerekmedikçe kalabalığa girmeyi düşünmüyorum çünkü yeni çıktık hastaneden. Sizinde bulunacaginiz ortamlar hep kalabalık riske atmazdim şahsen. Veya bebeğinizi bırakabilecek birisi varsa eşinizle siz gidin gelin