Kızlar biz ilçede oturuyoruz iç Anadolu’da .küçük olduğu için AVM falan yok. Hem alışveriş hem gezme için il merkezine gidelim dedim eşime bir buçuk saat falan arası. Sorun şu ki arabamız yok. Evin önünden otobüse bincez inince tramvay oradan AVM aynı sekilde geri döneceğiz. Yanımıza da bebek arabasını alacağız. Eşim diyor ki bebek hastalanır (10 aylık) biraz da bu şekilde gitmeye üşeniyor galiba. Ben de gitmek istiyorum çok sıkıldım. Araba kiralayamıyoruz çünkü eşim yakın zamanda kaza yaptı ve emanet almak istemiyor travması var. Hastalanır mı acaba ya sıkı giyinse ne olacak bilemedim kış olduğu için